Ny fobi.

Jag glömde berätta om min insikt som kom till mig i Borgholm. Vi skulle hjälpa till att blåsa ballonger och när jag tog den i handen och började blåsa så insåg jag att jag är skiträdd för ballonger. Inte färdiga ballonger. Men att blåsa ballonger är ju otäckt. Det känns som jag vill stå på en meters avstånd och blåsa men det går ju inte.
Jag blåste en när de andra hade blåst två var. Min var hälften så stor som de andra för jag var rädd att den skulle smälla om jag fyllde den med mer luft.
Sen smäller en ballong i ansiktet på chefen och Matilda tyckte hon såg lika glad ut för det.
Då tog jag resten av de oblåsta ballongerna som låg på bordet och la i min ficka. Så vi slapp blåsa fler.

Älgar
Ormar
Ballonger

/Haua

Kommentarer
Postat av: Tilly

Jag gillar vintertemat på headern.

Passande.

2010-07-09 @ 18:44:55
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/
Postat av: bertil

super fin i b.Du blir snart gift.glad sommar H.

2010-07-09 @ 18:49:28
Postat av: Anonym

2010-07-09 @ 18:53:06
Postat av: Anonym

2010-07-09 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0