Besiktning.

Vart tredje år ska kroppen kollas igenom. På begäran av OKG. Då gäller det att vara drogfri och väldans frisk för att det ska fungera med tillträde till halvön.
Krypplingar med allergier, tvångstankar eller andra diagnoser göres icke besvär.

Jag fick blåsa i en maskin för att testa mina lungors kapacitet. Lungorna som jobbar hårt varje gång jag går i en trappa eller dammsuger eller jagar katten.
Shit, dom suger säkert. Borde bli utdömda. Dom känns skrumpna.

Dom är 100 %:iga. Oh, check. Jag fick göra testet två gånger så att det verkligen stämde.

EKG-så himla bra.
Kolesterol- toppen.
Hörselprovet- perfekt hörsel på båda öronen.
No drugs, only rock n´roll.
Ett kilo har jag gått upp på tre år.

Kände mig som en elitsoldat när jag gick därifrån. Kan ju inte stämma. Är jag i mitt livs form som otränad 30-åring?

Nu har jag börja träna på tantgympa på söndagar. En och en halv timmes plåga är det och kostar 40 kr. Det som förvånade mig var hur lös min hud känns när jag springer. Känns som den inte sitter fast i mitt kött. Nu vet jag är hur det känns att ha hull som guppar.
Alla andra jaga kilon som ska bort, jag är mest rädd för att gå ner ett gram.

Annat jag sysslar med är ju ridningen. Har äntligen varit och hälsat på Helena i Högsby och hälsat på alla hästarna. Helena fick dras med mig när jag var liten...hon hade ju hästar och jag var helt galen. Tills jag trillade av en häst och bröt armen och fick ridskräck.
Den rädslan är ju borta nu som tur är.
Anyway, jag tog min cykel och cyklade till Helena ofta ofta och red och red. Sen flyttade dom och vi tappade kontakten. En dag stod hon bara där på Maxis parkering här i Oskarshamn. Världen är liten...

Just nu sitter jag TOKSMINKAD och väntar på tjejkvällen på karlbergs. Dags att visa upp sig på podiet. Är faktiskt nervös.
Sminket gör att jag inte kan lämna lägenheten med risk för att skrämma ihjäl nån.
Men kul ska det bli!


/Haua

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte sådär du brukar se ut på Simpan?

2010-04-01 @ 07:54:06
Postat av: Ida

Jäääääla va läcker du är på den här bilden!

När ska du nakenposa för mig igen? ;)



Jag behöver ju modell till mina fine art nude -bilder så jag kan ta upp tävlingen med alla andra fotografiska talanger juh!

2010-04-01 @ 20:18:56
Postat av: Emme

Du är lite lik fotbollsfrun. Du är dock sötare och inte lika bitter. London calling och vi är grymma.

2010-04-01 @ 23:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0