Brevet.

På hallmattan bland all tråkig menlös reklam låg ett brev. Från dr Pan.

Det luktade kinaboden och jag tänkte att de kinesiska torpederna var på väg och jag skulle bli varnad med en brevbomb.

Ingen smäll när jag öppnade det....bara ett papper med hans patientförsäkring. Inte vill han kriga inte. Istället viftar han med vit flagg, lägger sig och låter mig suga pengar.

Jaha. Nu då? Helgen skall ägnas åt att formulera nåt fint om min krymplingsarm.

Har dock lite svårt att förklara bort världens FETASTE bowlingseger igår. Slog mitt personliga rekord, nytt rekord lyder 170 poäng på en serie.
Konstigt att man ska spela bra när man är som sämst.
Nu skall mitt namn graveras in i en buckla tillsammans med bobbans och harris namn också förstås. Vi var laget. Som aldrig tappade taget.
Staffet blev att jag vaknade så många gånger under natten med armvärk att jag slutade räkna efter kl 02.00. Men vad gör man inte för laget?

Jag vet att min födelsedagshistoria är efterlängtad, den är på gång. Ligger under utkast för finslipning.

Nu ska katterna och jag byta sand i deras kattlåda. Ska försöka lära dom hur man gör en gång för alla...

/Haua

Kommentarer
Postat av: kepa

har de små liven fortfarande en förkärlek för golvbrunnen i duschen? :)



Grattis till bowling segern, du har alltid varit vass på bowling.



Så han köpte sig fri häxdoktorn?

2010-03-06 @ 20:41:36
Postat av: Mia

GRATTIS! Du kanske skulle ha bowlat på din födelsedag - du hade ju sopat mattan med dom andra.Men då kanske vi inte hade fått någon mat - sång - gitarrmusik eller dans. Alla gubbar hade deppat.

Kramar

Mia

2010-03-07 @ 10:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0