Vem där?

I lördags var det garagerock. Nej, jag stod inte i ett garage och lyssnade på ett litet lokalt band, jag var på annat håll. Det bara heter så vad vet jag.

Vid kvart i ett gick jag ut och hoppade in i en taxi och åkte hem. Det är mitt nya jag. Jag kan har hur kul som helst, sen får jag bara för mig att jag ska hem.
Jag hängde in jackan två gånger för att jag blev stoppad eller "upptäckt" men sen försvann jag som en vårvind.

Vid halv 4 på morgonen ringer det på min dörr. Vem var det? Jag vet att trapphuset är låst. Ingen smet in när jag kom hem. Eftersom dörren inte har titthål vägrade jag öppna.
Jag höll andan i 5 minuter (typ) och då ringde det igen.

Nej, jag tog aldrig reda på vem det var av olika skäl. Det slutade ringa.

En del påstår att det var min granne. Hm, han som är 22 år eller han som är 95? Och vad ville han i så fall?

Dr Pan ska få ett brev av mig. Mitt lilla projekt "pajad handled" går vidare. Idag pratade jag med hans försäkringsbolag och dom sa att jag skulle skriva ett brev till honom som han i sin tur ska lämna till dom. Öh, troligt att det kommer funka.
Frågan är om det är värt det. Det handlar inte om många kr men nåt kanske man kunde få för sveda och värk.

Solen skiner...det är torrt på vägen....jag måste fylla på spolarvätska...och jag får inte upp min motorhuv. Så sabla ångest.
Jag VET hur man gör. Det funkar bara inte. Vajern är väl av. Var i västervik i helgen och kryssade mellan vattenpölarna för att slippa bli nerstänkt.
Jocke, ska jag riva grillen eller ska jag ta en kofot och bända up satyget?

Om bowling. Jag är inte bra. Jag har tur. Och blodöfrgiftning.

/Haua


Kommentarer
Postat av: idaho

kofoten fungerar i alla lägen!

2010-03-08 @ 19:44:41
Postat av: fikakungen

FAN!!! skulle ringt dig ikväll! ring el messa mig i morgon (onsdag) så bokar vi in en date me din bil!

Kram!

2010-03-09 @ 22:54:53
Postat av: lena g

host, host....Ditt nya jag??? Så här har du gjort sen jag lärde känna dig, när du blir lite för överförfriskad!!! Min lilla fyllebult=)

2010-03-10 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0