Nae!


Så här såg det ut på hobbymattan idag när jag vakande.
Finn ett fel.
Nån har snott mina gummistövlar! Mina titboots. Dom fina med en massa bröst på. Så himla tråkigt. Skorna till vänster tillhör tjuven. Ett par fotriktiga vandrarkängor a la australien. Dom är INTE mina. Alltså promenerade nån ut ur huset med stövlarna på och lämnade kvar sina egna. Fräscht.
Jag ska låta det vara så här nu för att se om nån skamsen person lämnar tillbaka dom. Ringde på hos grannen för att kolla om han hade skojat med mig....nej, det hade han inte.
Inte för att vara dömma nån men han kompisar är ju starkt misstänkta. Inte för att alla är 20 år, dricker massa sprit och är kriminella utan för att de är här i huset nästan varje helg och förfestar/efterfestar.

Ge hit mina stövlar!!

Förresten upptäckte jag i samma veva att mina golfskor är borta också...dom saknade jag tydligen inte lika mycket.

Det börjar sina på hobbymattan. Kanske dags att avskaffa den?

/Haua

Kommentarer
Postat av: Bertil

Hm Ska du grejja 5Km på 30, med dina fina röda joggers, blir det nog inget mer sprit, Hannan.

2010-06-01 @ 17:12:06
Postat av: Bertil

Ska du grejja 5Km på 30min, med dina fina röda joggers,så blir det nog ingen mer sprit,Hannan

2010-06-01 @ 17:14:49
Postat av: Bertil

Hm Ska du grejja 5 Km med dina fina röda joggers, så blir det nog ingen mer sprit, Hannan.



2010-06-01 @ 17:30:23
Postat av: Bertil

Förlåt. Det blev lite upprepning,men ...

2010-06-01 @ 17:37:45
Postat av: Moster Mia

Jag tycker att dom kvarlämnade skorna ser stora ut - kan inte varit lätt för tjuven att få i sina fötter i dina stövlar. Du får väl fylla din kära matta med några andra par skor - du har ju en del att välja på... Kram Mia

2010-06-04 @ 08:18:47
Postat av: Haua

Det är lugnt Bertil!

Ja Mia...men nu har jag köpt ett par nya stövlar ju men i dagens samhälle med dessa festande ungdomar så vågar jag inte ställa ut dom på mattan :/ Kram!

2010-06-05 @ 23:12:45
URL: http://haua.blogg.se/
Postat av: Emma

Näe, nu tycker jag du måste skriva något nytt:) E inne här å tittar så ofta. Vill ju se bilder från "bröllopet"! Puss puss

2010-06-29 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0