Kolonigatan

I en annan stad sitter min familj och äter lasagne och äppelpaj. Jag har ätit en leverpastejmacka.
Bäst att ringa och kasta in en pinne i brasan.

-Hej, när kommer ni?

-(emme) Vadå? Ska vi komma till dig idag?

-Ja, pappa sa det.

-Va? Det måste jag fråga honom. PAAAAAAPPA, SKULLE VI ÅKA TILL OSKIS IDAG?

-(pappa) Vad finns det där då?

-(emme) Eh, Hanna bor där.

Tack så mycket. Hoppas lasagnen smakade och plattorna var lagom mjuka!


Sen måste jag bara skriva en liten mening om en sak. Rädda Kissie, död eller levande. Hur kan en liten tjej operera sönder sig? Vart är hennes föräldrar? Gör nåt. Jag måste gå in på hennes blogg och förfäras över allt hon skriver om. Alla nya ingrepp som ska testas på den där lilla kroppen. Kissie är en stor och känd bloggerska som säkert påverkar en massa teens.
Mörker.


/Haua

Kommentarer
Postat av: lillian

Hej Hanna

Jag satt i samma stad! Fick inte heller någon lasange.Men det ska vi väll komma ihåg....



Kram Lillian

2010-11-02 @ 21:23:01
Postat av: Tilly

Kissie är min idol ju!! Våga inte prata illa om henne, önskar typ jag såg ut som henne lixom.

2010-11-08 @ 15:32:44
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0