Halleluja!

Det icke troliga har hänt! Igår fick jag ett samtal som jag aldrig trodde skulle ringas.

Fighten mellan mig och Dr pan går nu in i rond två och jag har tagit ledningen.
Kommer ni ihåg?


Jag fick ju en dålig nål i armen av Dr Pan som senare ledde till blodförgiftning.

Detta var i februari. Sen dess har jag skickat brev och ringt till Dr Pan och hans försäkringsbolag om vart annat utan att det har hänt något.
Försäkringsbolaget kan inte göra något förrens han skickar in en skadeanmälan. Och det har han ju inte gjort.

Igår trillade den in. Gefvert AB ringer upp mig och säger att skadan är anmäld. Tror inte att det är rutin att dom gör så men jag har ju pratat en del med dem så de kan mitt case vid det här laget.

LYCKA!

Skit samma om jag inte får ett korvöre. Det blev en principsak, det handlar inte om pengar. Varför ska han komma undan? Jag har gett honom färdiga pappaer att fylla i men ändå har han struntat i det. Påstår att han försökt nå mig. Säkert. Nu du lilla kinaman har jag vunnit en liten seger.

Ska inte säga hur jag/vi gjorde. Men det var på inrådan av hans försäkringsbolag. De vill dock att jag är tyst om det. Inga knäskålar är krossade, så mycket kan jag säga.

8 månader Dr Pan. So we meet again.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Tilly

In your face, Dr Pan!

2010-10-15 @ 17:33:36
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0