Ett mirakel?

Det är bankbytardags för mig. Ska vuxet se över mina tillgångar och byta till en bank som faktiskt har kontor här i stan.

Mötet var idag och när jag loggade in på mina konton så ser jag att nån har satt in pengar på mitt konto. I måndags. Massa pengar. Flera månadslöner.
What?

Hon på banken måste tyckt att jag hade noll bollkoll på mina pengar.

Har ägnat dagen åt att forska i vart dom kommer ifrån. Jag vet ju att dom inte är mina men det känns rätt fint att se dem där.

Nu har jag pliktaktigt anmält detta hos banken så ingen ska anklaga mig för att gå runt och undanhålla info. Får vänta och se vem som vill ha tillbaka dem och när. Skrämmande är att de har funnits på mitt konto sen i måndags och jag har inte vetat nåt.
Kanske tur också...

Leia kom hem som den skrikapan hon är och det SYNS inte ens att de har rakat henne. Alltså var hon inte så tovig som jag befarade.


Jag är däremot väldigt trött på mitt barr. Vill klippa mig!

/Haua

Kommentarer
Postat av: Fikakungen

Hade det varit så att jag trott att du passar utan hår så hade jag kunnat hjälpa dig.... MEN det tror jag inte :)

2010-09-11 @ 19:08:33
Postat av: jo

stora pattar

2010-09-13 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0