Jobb!

I somras gjorde jag det igen. Soptant i öltältet under Latitudevenemanget.
Det är så jefla kul!


Häng i baren, Bob och jag. Jag vet att det ser ute som FAN i bakgrunden men det tänker inte fulla människor på.

Jag höll till i nattklubben brevid en scen och en gigantisk röd matta i helt hopplöst material. När alla glada gått hem så sopade vi denna matta fri från krossade glas, sminkdosor och fimpar.
Helt omöjligt.

Jag sprang som vanligt runt och plockade skräp, tömde halvdruckna öl i blommor och rabatter så de förmodligen dog.
Pratade med folk.
Fyllde på allt de begärde i baren. Is, citron, sprit eller glas.

Hoppas jag får jobba nästa år igen. Seriöst. Ingen förstår hur jag kan vilja detta, kanske inte ens jag själv. Det är bara kul.
Jag får ut allt jag vill av helgen och lite till eftersom jag får lön också. Hej alla skor!


Det är awesome att springa runt i obekväma skor i 8 timmar, får hela kroppen indränkt i öl för att sedan gå hem, sova och vakna med en riktig bakiskänsla fast så inte är fallet. Går inte att förklara.

Tack Bob för att du fixade jobbet!

/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0