Final!

Senast igår funderade jag på mitt projekt och bråk med Dr Pan i Uppsala. Hur ligger jag till Fru Jill?

Idag är jag ledig, ska jobba några nätter. Idag skulle jag ringa och stämma av lite.

Idag kommer domen på hallmattan.

Hanna - Dr Pan 2-0

Jag får 2560 kr för blodförgiftningen jag drog på mig för 14 månader sen.

Jag vann.

Hade jag fått 100 kr hade jag ändå vunnit.

Må hända att Sverige jobbar långsamt i allt men det kan lösa sig! Lätt att säga till någon som är jättesjuk, jag orkade, jag är frisk. Men dom som inte orkar borde få hjälp att orka.
Man har rätt till vissa saker här i samhället och ska framför allt inte finna oss i allt vi utsätts för.

Nu vet ni, nu vet jag. Mucka inte med mig!


2560 kr arm.

/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0