Senaste från min gata...

I tisdags blev jag sjuk...igen. Samma dag flyttar Emelie in med vad hon kallar "intesåmycketsaker".

Här är en av högarna.
Det är bara lite att hänga och sen en resväska lät det. Hon fyllde HELA hissen med saker.

Med bultande huvud släpade jag in allting och ställde/hängde det där det fanns plats.
Jaha, då var hon inflyttad.

I fredags såg det ut såhär:

Hej då Oskis. Ta ingen skit, nu flyttar jag.

Det var det mest intensiva samboförhållandet. Tre nätter. Jag bjöd henne på två burkar köttsoppa, en kväll åt vi pizza och en annan gång blev det sibylla.
Dessutom smittade jag henne så hon är sämre än vad jag var.

Jag är nog inte den lättaste att bo med. Får väl skylla på min feber. Känns inte som att jag riktigt har förstått vad som hänt denna veckan, har ju mest sovit.

Efter totalt haveri och massa tårar var det uppskattat med besök av Ida och fredde igår. Det blev stubbe och melodifestival för Fredde ville så gärna se den. Jättetrevligt! I egenskap av kattägare har jag säkert 20 klädrollers hemma och skulle i vanlig ordning fixa mina gäster innan dom åkte.
Då händer detta:

En öppen kattsandspåse uppochner.

Födelsedag idag! Fick precis besök av Lars som kom med en blomsterkvast. Lovade att tacka här. Tackimonki!

Kaffe sen häst.

/Haua




Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Hanna lilla - sjuk igen.. Ska du inte flytta till A-bro så jag får pyssla om dej med näringsrik och varierande kost??? Hoppas att du trots allt fick en bra födelsedag. Önska Emme lycka till på det nya jobbet!

Kramar

Mia

2011-02-28 @ 22:18:18
Postat av: Mia

Hanna lilla - sjuk igen... Ska du inte flytta till A-bro så jag får pyssla om dej med näringsrik och varierande kost??? Hoppas att du trots allt hade en bra födelsedag. Önska Emme lycka till på det nya jobbet!

Kramar

Mia

2011-02-28 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0