Vart är du?

Sommaren.


Är hemma med en mastodonthuvudvärk och för mycket snor i näsan. Det var väntat och på gång, alla andra är sjuka.

Lyckades ladda över bilder från min högteknologiska telefon. Hittade lite blandad kompott!


Vi tog en tur med Annas och Johans båt! Väldigt skön augustiafton!


Underbara Visby Juni 2010. Klarblå himmel i dagarna tre...

Rödräven och syster på Way Out West. Det var awesome!


Svalkade mig med öl i Bulgarien. Ida och jag återförenades efter Kreta kan man sä...
 
Jag testar rött. Ångrar mig!

En sargad bilpool blåser tuggbubblor. Vi roar oss lätt!




Ja, det får bli sommar när som. Jag är två klick ifrån att boka nåt soligt ställe. Varje dag utan snö (som innebär snöskottning för mig) är en gudagåva.

Nu ska jag tvaga mig.

/Haua


Kommentarer
Postat av: Anna

Jao, det var en härlig augustikväll!!! Får vi göra om, men jag tycker båten lutar? Inte bra, inte bra... ;-)

2011-02-17 @ 21:06:58
Postat av: Haua

Den lutar åt VÅR sida också. Hm... Hoppas på fler båtturer! :)

2011-02-27 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0