(.)(.)

Hoho! (rubriken är uggleögon)

Det är nytt år!

Nyåret spenderades på STRAND Borgholm. Ångrar mig inte en sekund att jag åkte dit trots att många var äkta gnälliga Åskarshamnare och sa : Sååå triiiist, bara Stanare dääääär.
Det var det kanske men jag, Vevve, Sisstha och Erri hade kul i alla fall.
Upplevelsen stället gav var: Shit, detta är eliten från Oskarshamn. Där satt alla dockorna med sina pumpade pojkvänner med snekammade benor och fräsiga kostymer.
Då blir jag direkt blek. Jag trivs egentligen inte i sådan sammanhang.
Bobban sa snällt idag att det är ju det jag gör. Inte i psyke och själ.

Nog om det. Klart att alla är granna på nyårsafton! Vi var ap-snugga!

Vevve och jag hade bästa rummet enligt den trötte mannen som jobbade 24-timmars pass. Han den stackaren hade hand om incheckning, servering, reception hela natten och sen utcheckning. Hoppas han fick bra betalt tänkte jag när han tittade på mig smått vindögt.



Natten gick fort, jagade försvunna saker och till slut jagade John Blund mig.



Dessa skor är efterlysta. Kanske inte saknade men det ger ingen sinnesro att inte veta vart det blev av dom. Även om de inte är mina smärtar det så fort ett par skor vandrar iväg för att aldrig återvända.



Nyåret var summa kardemumma skitbra. Awesome mat (som var varm) fint rum, skön säng, trevligt sällskap och no worries.
En gång till!
Ja, sa min granne som höll i det hela. Det blir nog en gång till. Tips till er som inte vill sitta hemma och äta fläskfile och potatisgratäng nästa gång. Inget fel med det, been there done that. Men ändå.

Nu ska jag glida över i lite annat som hänt. I ett annat inlägg.

/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0