Bra deal. Not.

Ibland kan jag göra obegripliga saker och känner inte ens igen mig själv. Som när jag låg i solariet och tackade ja till tre nummer av tidningen "må bra". Jag skulle även få ett set med superduperbraiga kockknivar. Ja tack (eftersom jag gör potatisbullar ganska ofta)
Jag fick tre nummer av "vetenskapen värld", en livstids prenumeration av denna pojktidning och kockknivarna anlände så sent så jag hade glömt bort dom.

Jag var hemma i lägenheten, kollade på TV i tre minuter. Dessa tre minuter innehöll ett reklamavsnitt om ett schampoo.
Jag tar telefonen i trans och RINGER UPP detta sabla tv-shop.

-Hej, jag vill köpa schampoot som var på TV nyss.
-Visst!
-Det skulle kosta 299 kr och man skulle få med extra saker.
-Absolut!

Sen säger mannen att man binder upp sig på en prenumeration av schampoot, det kommer hem var tredje månad.
Det lyssnar jag inte på.
Frakten är 99 kr.
Det lyssnar jag inte på.

Hem kommer detta fantastiska medel för slitet hår.

DET ÄR VERKLIGEN SKITDÅLIGT!! På allvar ser det ut som att jag tvättar håret med bregott extrasaltat. Kalaset och förnedringen kostade mig nästan 500 spänn.

I panik ringde jag idag och sa UPP min framtida flaskpost.
-Hej, jag vill INTE ha fler flaskor ZEN för det är kasst.
-Ok!

Bara sådär. Undra hur många samtal de får om hur kasst deras flytade smörschampoo är?


För hellskotta, köp inte detta! Kanske bra för folk som vill polera flinten.

/Haua


Kommentarer
Postat av: Nilla

Haha, du är så rolig=)/Kram Nilla

2011-06-16 @ 22:40:31
Postat av: Haua

Hahaha, jag är knäpp många gånger :)

2011-06-21 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0