Ego-boost

Jag hade som förslag till mina sisters att vi skulle bli sminkade och fotade.

En nappade, en missade bussen.

Spexet har resulterat i att alla i hela oskarshamn har bytt profilbild. Vi skämtade om detta. Det finns ett klassiskt kort där man sitter och har händerna på en spegel.
Jag tar INTE såna kort sa jag bestämt. Jodå, det blev spegelkort. Jag tycker dom är fina men ack så boring att dom kör samma koncept hela tiden.
Det var så fruktansvärt inrutat och fotografen var skittråkig. Sminket tog 15 minuter vilket innebär att det är slarv.

Roligast på hela kvällen var att man skaulle skriva upp folk på en lista så dom kunde ringa dem och erbjuda fotografering. Detta kommer bli RIKTIGT kul.
Jag satte bland annat upp Öz Nujen som Matilda bytte nummer på på en alptopp i vintras.
Dom kommer alltså ringa honom (om dom inte genomskådar mig) Hahahahahahahahaha!!!
Fler kommer få samtal, var så säkra.

Jag har alltid varit impad av att folk blir uppringda och erbjudna fotografering. Det är tydligen inte så seriöst. Men tack Jesse för att du satte upp mig :)


Siss och jag. Myyyyyyys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0