Snart dags att kolla campingplats.

Jag vill bara klargöra att jag ska fortfarande flytta. 1 september ska jag vara väck.

Däremot vet jag inte vart jag ska bo. HAHA! Det ordnar sig. Antingen köper jag nåt, hyr nåt eller får jag campa tills det blir för kallt.

Kan inte förklara mitt beteende. Kan ju verka lite oansvarigt men jag vill inte bo kvar i min lägenhet längre.

-Jag har tröttnat på att städa efter andra
-Trött på att skotta snö.
-Trött på en hyresvärd som är snål, otrevlig och aldrig nöjd. Dessutom mytoman.
-Finns aldrig nåt varmvatten.
-Kallt på vintern, asvarmt på sommaren.
-Lyhört
-Läcker vatten från kökstaket när snön blir för tung.


Sen är det fin, annolunda och otroligt stor men till slut är det inte värt något om man jämför med den andra listan.

Nu vet ni.

Jag ska alltså flytta men vet inte vart.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vi har ett stort hus så du är välkommen=)/Kram Nilla.

2011-06-16 @ 22:38:00
Postat av: Haua

Men TACK snälla! Vi ses i september då ;)

2011-06-21 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0