Kolla vad jag fick!

Öppnade min mail idag och fann detta! Blev så himla glad. Det kanske är nån som skämtar med mig men i så fall gillar jag såna skämt.

Hej Haua :)

Jag hamnade på din blog av en ren slump ... letade efter info om en "Dr Pan" ... bra att man kunde få en annan vinkling på hur bra det kan vara med akupunktur ... ie not.

Jag har ingen blogg och inte ens en hemsida men jag tycker mig ha hyfsat bra koll på om någon skriver bra ... och det gör du verkligen.
Riktigt skön och avslappnad stil ... en del stavknas här och där kanske ... men ... det gör inget ... du skriver verkligen mycket bra ... man vill läsa mera.

Snälla ge ut en bok, du ska se att du får respons av väldigt många ... om du tänker efter lite kommer du på något bra att starta med ... tveka inte.

Egentligen skulle jag bara kommentera ditt "sorgliga snöskottande" ... det känns väldigt bra att det är fler än jag som gör en insats i skottningsSverige ... hoppas nu bara att vi inte är de enda två som gör denna typ av utryckningar.
Inte för att det är så himla kul utan för att det behövs. En god insats för världsfreden helt enkelt.

Jo du ... var rädda om era fina släkttraditioner ... jag känner till rätt många som sitter själva eller som längtar efter en vettig funktionell familj att umgås med.

Mvh Micke :)

Du Micke, tack så mycket för ditt trevliga mail! Dr pan och jag är inte färdiga med varandra, hoppas du hittade det inlägget också. Akta dig för honom :)

 

/Haua
 


Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Där ser du Hanna det är fler som tycker att du ska skriva bok. Stavningen är väl inget fel pau - det är ju smaulänskan. Kan inte alla stava det?

Må så gott

Kram Mia

2011-05-16 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0