Nu gjorde jag slut med pappa.

Idag ringde jag två samtal som innebär att jag klipper navelsträngen från far. Eller rättare sagt så har han liksom hängt på mig i tio år.
Han övertog en mobil av mig för många herrans år sen med tillhörande nummer. Jättebra för honom men han har samtidigt fått EN HEL DEL samtal och konstiga sms som tillhör mig egentligen.

Förstår ni?

Söker ni på mig på eniro och hitta så ligger numret kvar på mig. Söker man på farsan Balou kommer endast ett hemnummer upp. Nu är det slut på pappas anonymitet och jag kommer få alla sms och samtal som jag ska ha utan att pappa behöver vara mellanhand!

Ett samtal till eniro och ett till hitta så var denna symbios över. Nu kan ni andas ut, alla ni som "ringt fel". Och ni som ringt pappa eller messat och jag inte har hört av mig så skyll på pappa som sällan har förmedlat vidare informationen om att nån har sökt mig.

Inte undra på att man är singel. Pappa bromskloss.

/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0