Ny granne!

Långt under mig bodde cervera ett bra tag till dom gav upp och insåg att snåla oskarshamnare inte vill köpa glas för tusentalskronor när man kan åka direkt till kosta och köpa vaser med bubblor i för halva priset.

Nu flyttar apoteket in, jag har ju ett mindre apotek hos mig så detta blir bra.

Stod och tittade in i den där jättelokalen, fin lokal med enorma fönster. Vad ligger på hyllan som man ser i fönstret? Hyllan där man inte kan handla utan att alla som går förbi ser dig?

INTIM

Det är verkligen genomtänkt att placera kondomer, glidmedel, graviditetstest och klamydiatest i ett skyltfönster. Precis som att folk inte tycker det är jobbigt att handla sådana produkter i alla fall? Jag vet, 2011 ska man vara frigjord och alla ligger hej och hå. Men folk bryr sig! (tror jag)
Jag kommer kanske inte att stå nån längre stund vid hyllan och välja och vraka så att folk kan titta på mig och tänka-jaså, ligg på gång?

Heja apokteket!

Så här kommer man känna sig? Se på mig allihopa vet ni vad jag ska göra??

/Haua

 


Kommentarer
Postat av: Annica

Hahahaha, du skriver så himla bra vännen.. Men så sant, vem kommer vilja stå där och välja och vraka vad det är man ska ha. Kommer bli att man sticker in handen i förbifarten och greppar det man får tag på, oj.. Skulle ha en packe kondomer och fick ett graviditets-test... Jobbigt när man kommer hem och ska förklara sig...

2011-05-23 @ 08:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0