Jag har ju flytet.

Nu har jag cirka gurka 10 telefonnummer och kanske behöver jag inte fler?
Tack alla som messat!

Sen Vietnam har jag varit upp och ner och ut och in i kroppen. De senaste dagarna kom det som komma skulle. Julförkylningen de luxe.
Jag knarkar nässpray och tabletter för att INTE hamna i höstens misär med bihålorna.
Heja mig!
Det är sig likt humörsmässigt. Allt känns så tråkigt i detta tillstånd och för att peppa mig får jag tänka allt möjligt sjukt som kunde varit värre.
En helt vanlig förkylning ska väl grinchen klara av.

Jag har lycktas sätta upp lite stjärnor och tomtar trots att ingen kommer i år. Men vad gör man inte för katterna och mig själv såklart. Jul är mys även om dom på jobbet tror att jag hatar julen bara för att jag inte julpyntade i november haha!

Senaste på fronten förresten. Jag har blivit god man. Helt frivilligt ska jag hjälpa en person med sin ekonomi som inte riktigt har koll på kulorna.
Spännande uppdrag!

Och en sista sak att fundera på. Ska jag behålla min bil eller inte?

/Haua


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till förtroendet om god man. Det känns som att det passar dig som handen i handsken!
Sälja bilen? Why?!
Kram!

2012-12-20 @ 21:41:33
Postat av: Idis

Ja - vaffö sälja bilen?!

2012-12-22 @ 19:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0