Molnigt värre.

Efter två dagar med kanonväder kom det mulna tillbaka. Nu snackar vi mulet konstant. Cirka gurka en kvarts sol erbjöd denna dag.
Funderade på att åka till ett spa och testa lerbad men det blir läsning i tredje moseboken istället. Nä, läsning i den tredje boken jag har med mig. Nu måste jag hushålla med den tills vi åker hem. Tuff uppgift.

Imorgon ska vi ut och cykla på den vietnamesiska landsbygden, jodå. Förutom att vi kommer svetta av oss 3 kg var så är jag mest ängslig över höjden på cykelsadeln jag ska sitta på. Är rädd att jag kommer se ut som pappa när jag cyklar, sådär så man nästa slår sig själv i ansiktet med knäna.
Vi ska cykla 14 km, hoppas på ett möte med vattenbufflar!

Häromdagen kikade vi lite på, tja det var några torn som var tusen år gamla. Trevligt ställe om man bortser från ryssarna såklart. Folkslaget med noll respekt för någon annan.

Nu går dagarna riktigt fort här och jag har glömt hur kallt det är hemma. Och snö. Jag gillar snö. Det kommer nog se komiskt ut när vi kliver av tåget i Kalmar i tygskor och utan jacka. Brrr.

Föresten, har testat landets pina colada och de når inte upp till steakhouse i stan. Så ni vet.


/Haua


Kommentarer
Postat av: niklas Borgernäs

Hoppas att det regnar, bara på dig ditt skåp.
/NBO

p.s. Fårtackan sköter sig bättre än du någonsin gjort.

2012-12-03 @ 09:19:03
Postat av: Brasse Affe

Inga Ryssar i Brasilien dom kan ni Svennar ha i Asien ;)

2012-12-03 @ 13:59:43
Postat av: Emma

Hörrö gulla! Ska vi ta oss en date på Stekhuset i Ohamn nästa vecka och se om de kan leverera en lika fin Pina som sist? ;) E hemma hela veckan!

Ni ser ut å ha det sjukt gutt!! Blir så avis på er. Här har vi kämpat med kyla, snö och stormar medan ni äter friterade bananer, hmm. Orättvist!!

Ha en trevlig resa hem så hoppas jag att vi ses snart!!
Hälsa V!

Puss puss

2012-12-06 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0