ÖNSKELISTA!!!

På begäran kommer den då. Lika seriös som vanligt!
 
För en fröjdefull jul krävs:
 
En mascara som man målar sina ögonfransar med.
En plattång (åh, hanna önskar sig ALLTID maskiner till håret!) Den jag har är dålig och river mitt hår.
Bestick som jag kan använda i vardagen när jag äter lax helst fler än sex stycken.
Ett strykjärn som man kan platta till kläder med.
En dag på Liseberg med mina systrar i sommar utan ATMOSPHERE.
Överkast som man lägger på sängen.
Sänggavel som ska byggas enligt en mall jag har hemma. Hannas jufsgavel heter den, finns ej på IKEA.
Konsert med Mumford and son.
Rakare tår.
Klocka som håller koll på tiden från Michael Kors.
En vit jul
5 kg
Överraskning
 
 
Den kan komma att fyllas på allt eftersom jag kommer på mer saker jag saknar i vardagen. Sen får man väldigt gärna skänka pengar till bättre behövande.
 
Idag är inte dagen då jag ska skriva om sista dygnet i Vietkong. Det kommer när det kommer, kanske imorgon eller kanske jag träffar er alla och kan med gester och inlevelse berättta hur det är att vara på nakenmassage med diarrré. Lovar att alla inte fixar det.
 
Glöm inte att messa mig alla!
 
/Haua
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Idis

Jag kan kasta 5 kg mjöl på dig så får du både en vit jul & 5 kg till ;)

2012-12-17 @ 20:46:53
Postat av: Robin

Är du säker på att du inte önskar dig liggunderlag eller något till den stora nyårsfesten med kramringar???

2012-12-18 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0