Teknik är så jävla kul.

Jag lät mig påverkas av alla andra. Hetsas. Jag har uppdaterat min telefon efter alla dessa månader och vad händer? ALLT RADERAS! Allt sugs ur min telefon som om det inte är något värt!
Jag satt i köket och gungade på en stol och nynnade "det är inte sant" om och om igen precis som om allt skulle komma tillbaka till luren.
 
Nu finns inga nummer kvar, inga roliga sms, inga kort och inte en endaste app. Min bondgård i hayday gick alltså i graven igår och liksaså mitt hårda arbete i candyspelet.
 
Fatta I-landsproblemet gånger 1000. Jag ångrar mig något fatalt men det är inte att göra åt.
 
Så alla snälla, messa mig så slipper jag sitta som ett jon på eniro och leta nummer. 
 
/Haua

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ringde ju idag så gissar att du hittat mitt nummer ;-)

2012-12-18 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0