Lite seg i starten men ändå.

Jag har börjat träna.

Det har jag väl funderat på att göra sen nyår. Alltså nyår 2009.

Jag testar allt jag kommer över och är lika förskräckt varje gång vilken form jag är i. Eller inte är i.

Det dansas, och cyklas och gymmas, och lyfts, och trampas och stampas.

I min genomgång med tränaren sa jag flera gånger att jag ville tona kroppen, inte får madonna-armar. En väldig skillnad.

Och mina kilon jag lagt på mig ska stanna. Jag är nog den enda på hela gymet som vill gå upp i vikt.

Antingen ger jag upp vid månadsskiftet när kortet går ut (som är gratis) eller så tuffar det på. Och nej, detta kommer inte bli en träningsblogg där jag visar bilder och berättar om hur man tillagar en avocado på 27 olika sätt.
Detta kommer fortsätta vara samma misskötta blogg med ett sporadiskt bloggande då och då...

En förkrossad Madonna faller sönder!


High five!

/Haua

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du är ju rolig att när du VÄL bloggar så kommer det ofta flera inlägg på samma gång :)



Du kan väl hänga med på Friskvårdshuset när jag köper kort? Behöver ha tillbaka min boxarkompis!

2012-02-21 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0