Nu är det upp till bevis!

Alltså, i flera månader har jag haft det så himla bra i mitt nya hem. SJÄLV. Inga grannar, bara ljuvligt dunka dunka så ikeagardinerna dansar på lördagar och söndagar.

Jag FÖRSTÅR om ingen vill bo under mig. Inte på grund av mig utan allt PARTY BARTY all night long. Och detta är lågsäsong. Snart kommer dom. FÖÖÖÖÖR VI HAR TAAAAGIT STUUUUDENTEN; FYYY FAAAN VA VIIII EEE BRAAAAA!!!!!!!!!!
Jag har lärt mig leva med dom. Dom glada små. Det är det värt, tvättmaskin, kakelugnar, diskmaskin och uteplats.

Helgen började med upptäckten av fimpar utanför min port. Och paranoid som man är så tänkte jag, vem förföljer mig? Står på samma ställe och röker prince i ett sträck för att kartlägga mitt liv?
USCH.

I går träffade jag prince-diggarna.

De stod i foppatofflor, tubsockor, mysbyxor och t-shirt med vargtryck och skottade snö.
Ur fönstret hängde två svartmålade brudar med sina trynen och la sig i.

Jo då, dom skottade för att ha nånstans att ställa möblerna.

Jag säger hej.

En av dom grymtar nåt till svar med ciggen i mungipan. EN AV DOM.
Vad fan är det med folk? Hälsa eller dra till norrland så jag slipper se er.

Har bestämt mig för att blir riktigt jobbig om det eviga fimpandet inte upphör.

Jag lovar. Det är upp till bevis för dessa jon att visa att dom duger.


/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0