Önska önska runt i ring

Hej.

Jag fyller år snart. Mest ångest har nog pappa för det är 32 år sen jag föddes fet och röd.

Här kommer en hjälp i vardagen. Eftersom min julklapps lista inte dög och var så "svår" att uppfylla ska jag försöka skärpa mig.

-Vattenflaska till gymmet så jag slipper släpa min loka mango 2 liters. Den går inte ner i en enda hållare på maskinerna.
-Dataväska. SNYGG! Så jag slipper låna.
-Dammsugare. Kommentar onödig.
-Nytt strykjärn. Så jag slipper låna. Varför skrev jag nytt?
-Att V får ledig så vi kan dra till Kap Verde.

Detta är vad jag önskar mig alltså.



 


Detta är vad som kommer upp när man googlar födelsedag. Kul ju! Personerna har inget men mig att göra och kommer inte närvara på kalaset.

/Haua


Kommentarer
Postat av: Bybbe

Får försöka ordna något av ovanstående tills du ska firas.

Blir jättefnissig, för jag säger också DATA och DATAN och DATAväska.

Kenny säger att det heter DATOR och DATORväska osv.

Ordmärkare.

Skönt att man inte är ensam och att vi är släkt och så.

PÖSS

2012-02-28 @ 14:28:36
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis min lilla pulla!!! Nu när du inte är på fb är jag lost på födelsedagar:( Men jag tror det var igår? Hur som helst så önskar jag dig det bästaste i världen gulla!! Massa grattiskramar <3

2012-02-28 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0