Titta bara på krokusarna.



Jag blev så glad för ingenting igår. Jag har inte sett min trädgård i dagsljus på länge. Och tittar ut, solen skiner och det är massa krokusar överallt! Vår!
Men titta bara på krokusarna, inte på raset till moppe som ligger där borta. Vet inte vems den är. Ska man ge den till polisen då eller ska jag sälja den för att jag är trött på den? Den välte visst i snön.

Igår brände jag även 600 kr på onödiga saker.
1. Blomman i förnstret kostar 300 spänn. Den är lika stor som halva jag. Onödigt eftersom den kommer dö. Jag kunde lika gärna klippt sönder tre hundralappar i tusen bitar.
2. Parkeringsbot för olovlig parkering. (Jag var lat och sen glömde jag bort vart bilen stod) Tydligen inte ok att stå på kullerstensgågata? Nähä.

Men den är fin! Och fet.

/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0