Babyboomen!

Jag kan få bannor för detta inlägg och vill nån mamma inte visa sin ögonsten här så tar jag bort ok?

Måste ju bara visa samlingen nya individer som kommit.


En liten söt Anton som jag hälsade på häromdagen och jag tyckte vi klickade. Han grät inte när han såg mig utan log. Så söt. Man blev helt pirrig.



Liten men tuff, lille söte Leo har gjort entre! Han kom fel år men vad gör väl det? Vill man ut tidigt så vill man!
Han har bjudit mig på kalas, dags för namngivning och det ser jag fram emot! Vad önskar sig lille pojken? Mamman? Nån?



Var i Uppsala och hälsade på en söt Olle och ett fan till bloggen! Mörk bild men här tittar Olle och jag på tv, såklart det ska vara dämpad belysning när man har mys! Olle gillar mat väldigt mycket och har en mamma som lärt sig vad alla hans ljud och skrik betyder. Mäkta impad av detta!




Sist och minst är Niliah. En liten docka som vi hann hälsa på innan Afrika. Så liten ,så näpen och söt så man fick handsvett.




Vid påsk träffar jag denna prins! Världens goaste Wilton som kommer vara stora killen mot sist jag såg honom. Då hade han klänning, blev döpt och sen lät han alla leka med honom en hel dag. Det hade han inget emot, tvärtom. Det kom massa dregel av välbehag kan jag tro. Leenden också.

Massa grattis till alla mamas and papas där ute. Det är fantastiskt roligt att träffa alla godingar!


Hallå, får vi gå ut nu?

Avslutar inlägget med mina barn. Miffie och Muffie.

/Haua

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilka finisar!! Kul att läsa lite igen ;) Kraaam!

2012-03-26 @ 09:05:25
Postat av: Anna

Åh, vad liten Anton var på den bilden!! Ni klickade absolut :)

2012-03-27 @ 22:17:23
Postat av: Leo

Jag önskar mig en massa verktyg till pappas garage!

2012-04-01 @ 09:06:16
URL: http://garagefrälsaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0