Rysskorna och jag.

Nånstans läste jag om ryssarnas invasion av detta land och har väl egentligen inte tänkt på det så mycket. För varje dag som går märker man dem mer och mer. Vietnameserna har till och med en rätt på menyn som heter "russian salad"
Vad är det i en sån?

Ryssar har skitfula skor. Ryssar är burdusa. Ryssar ser alltid förbannade ut. Ryssarna verkar aldrig dricka vatten. Ryssarna måste gå till väldigt outbildade frisörer. Ryssarna pratar ryska med mig.

Idag blev jag tilltalad av en skräcködla från Ryssland. Eftersom de tror att de regerar och att alla pratar ryska så blev språkvalet just ryska.
Tjernutsvbzcbknxhkdahklmhfjkkbfhcdh.
Jag sa: eh, sorry?
Rybkhccdvnlvgklmvfdehjkdddqfbkhkjj.
Sen gick hon.
Undrar vad hon ville och undrar om dom på allvar tycker att jag ser som en ryska? Hur fan ser jag ut då?
Ok att jag hade min leopardklänning men ändå?

Idag när jag smörjde in V berättade hon om sin plan för morgondagen.
-Då ska jag nog gå ner från solskyddsfaktor 50 till 30.
Crazy woman den där V!

Jag vill tacka Gud för en regnfri dag. Började morgonen på ett riktigt muppigt humör, vädret känns ostabilt men idag var det godkänt och jag hoppas det fortsätter.
Vi håller på att försöker planera upp vad vi ska göra om dagarna. Det lutar åt cykeltur ut på landet bland annat.

Ida, jag äter allt jag kommer över. Gärna inhemsk mat från små gatukök där man diskar på trottoaren. Än är jag frisk!;)

När jag lägger in bilder blir det som det blir. Det beror på att jag bloggar från mobilen och att få bilderna där man vill ha dem är trixigt! Men håll till godo!

Just det, gjorde ett uttag idag på två miljoner. Hoppas de går åt.

/Haua


Kommentarer
Postat av: Jocke

Ja du de där ryssarna vet hur man tar sig fram.... Testade att sätta emot i österike i somras men fick backa ur för att inte bli mosad!
Ni verkar ju ändå ha de gött:) känns lite fel när det pratas snö på nyheterna!
Och jo hon käkar kraftfoder den lilla sötnose:) men nä västen passar inte riktigt än men med lite hjälp så såg den bra ut på bild

Pöss på dig:)

2012-11-29 @ 00:21:32
Postat av: Jan

Dessa ryssar! Vi fick en dos av dom när vi var i Thailand. Liiiite jobbigt när dom höll på att sänka en hel båt eftersom alla ryssar ville sitta på samma sida. Vi(svenskar, thai m.m) fick gott flytta över på den sidan som inte passade ryssarna för att slippa åka i cirklar...
En fråga från Madde: Om du hittar Mc-hammer byxor(dom ser ut så iaf) kan du köpa med dig ett par par? Jag kan mms:a en bild om du vill.
Att du vågar resa med en sån galning som V?! Från 50 till 30!!! Omg! Vad händer här näst?! Vi väntar med spänning på fortsatta äventyr. ;) Kramar

2012-11-29 @ 13:42:30
Postat av: Idis

Hahaha - det kanske är det som är hemligheten?!
Du har varit för mesig & klemat bort din mage innan ;)

Har svårt att se några ryska drag i dig men jag har haft fel förr!

2012-11-29 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0