Slut i kropp och själ...

Vilket märkligt dygn. Jag har helt tappat greppet om tiden, tidsomställningen och avsaknad av klocka har gjort att jag inte riktigt vet vad det är för dag ens.
Läskigt men samtidigt skönt.

Vi är framme. Resdammet är borta, vi är mätta och har köpt vatten. Imorgon väntar tunnlarna från kriget.
Orolig för vädret föresten, i Bangkok spöregnade det hela tiden vi var där. Inget regn här ikväll som tur är.

Vilken stad! Den är nog aldrig lugn. Jag trivs såklart men det ska bli väldigt skönt att ligga på stranden snart också.
Har snart läst ut en bok (redan)
Bäst ikväll var nog mannen som låg och sov på sin vespa, helt oberörd av kaoset omkring. Stentuff.

Kolla in gatan som vårt hotell ligger på...

Och jag flängs redan?

/Haua


Kommentarer
Postat av: Mr.hult

Snälla snälla säg att de där inte är ditt skinn du drar bort! Kan vi enas om att det är karlssons klister el nåt??

2012-11-25 @ 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0