Det här med att samla...

Jag gör det inte medvetet och har säkert dokumenterat det förut.
Varför valet föll på solglasögon vet jag inte. Och det är inte alls ett medvetet sökande i jakten på det där paret som saknas.
Det brister i att jag inte slänger några par och har slarvat bort ytterst få par i mitt liv. Resultatet blir MÄNGD.
En del är ju riktigt skitfula men kasta går inte. Vad ska jag göra? Ha dom i julgranen?
På allvar, borde ha en glasögonträff där man får prova dessa och garva lite.
 
Någor som också gått över styr är bilvårdsprodukter. BILVÅRDSPRODUKTER?
Jag har klädseltvätt, flugtvätt, schammpoo, vax, listsmörj, låsspray och en mängd trasor av olika slag.
Allt är Gekås fel.
Men detta använder jag ju såklart. Flitigt. Har man varit smart och köpt en vit bil får man ro ägget iland. Typ.
 
/Haua
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0