Instagram

Följ mig där, ibland lägger jag ut otäcka bilder bara för att.
 
hauapaua heter jag.
 
haua var upptaget av någon man från fjärran land. Fina bilder på sina barn lägger han upp var och varannan dag. Känns jätttekonstigt!
 
Förresten har jag en ny last som inleddes i sjukdomsperioden. Spelet heter HayDay och handlar om att sköta en bondgård. Jag plockar ägg, mjölkar och odlar för fullt. Måste sluta snart när jag ska börja jobba:/
Börja aldrig. Jag lever mig in i detta och mår dåligt när fåren inte är klippta eller korna saknar mat. Usch.
 
 
/Haua

Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Hanna hur hinner du med allt? Trist det där med förkylningen. Hoppas att det är bättre nu...så det inte drabbar mer än kodminnet.
Kram/Mia

2012-10-25 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0