Ösregn!

Och jag gillar det. Smatter på taket och anledning till att elda för fullt i kaklugnar,
Nån som inte gillar regn är tjuriga madam som softar på gardinen tills reget gått över.
Visst ser hon anklagande ut? Det är inte mitt fel Bella.
Tillsammans får vi väl minnas sommaren som var och alla sköna dagar i gräset. Det är nog det bästa med denna lyan, gården och såklart kakelugnarna.
Här leker Bella med sitt första och enda byte om man räknar bort flugor i fönstret.
Jag hittade henne i vardagsrummet fullt upptagen med en lek men jag kände inte igen leksaken. Gick närmare och hittar en blodig fågel. Aaaaawww, hennes första catch!
Jag kastade ut den, hon följde efter och sen lekte hon med den medans jag filmade. Som om det vore hennes första dag i skolan eller nåt. Duktig tisse tycker jag.
Leia solar mest. Inomhus. Hon gör aldrig en fluga förnär.
 
Eftersom jag inte känner mig såhär längre så kanske det blir Västervik idag. Bara för att testa vad jag går för.
 
/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0