Malmö!

Sitter på tåget på väg hem från Malmö och kusin/systerträff som ägt rum.
Tre minuter innan tåget går står Lisa och jag vid rödljusen utanför Centralstationen och jag fick eld i röven, fy fan vad vi sprang. Har aldrig missat ett tåg i hela mitt luv och idag var inte dagen gör detta heller.
Jag hann med en marginal på 10 sekunder tror jag, enligt tågklockan var tåget en minut sent.
Det är så kul när livet är spännande!

Vi har haft en väldigt bra helg med lugn och ro och skratt och god mat. Låter som en klyscha men det är sant!

Det är så skönt att ingå i Fridas, Lisas och Matildas gemenskap som dom har där nere.
Lätt och ledigt kryssar de mellan varandras lägenheter och de tränar ihop och träffas över en bit mat. Så där som det ska vara.

Jag har gjort av med pengar på staun, som tusan. Tack pappa för skorna och allt annat var namnsdagsgåvor till mig själv tror jag.
Moster Mia och http://Nelly.se">Nelly.se var de som kom ihåg min stora dag.

Nu har svetten torkat in på mig och tåget närmar sig Växjö.
Tack för en trevlig helg brudar!

/Haua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0