Skeppet....bilen alltså.

Jag ska härmed förklara mitt inlägg om bilförsäljning.
Den är inte till salu på nåt sätt. Än.

Bilen är ju väldans fin, det dyraste jag köpt och en pålitlig kärra.

Problemet med den är just det. Den är för ny och för fin för att jag ska kunna slappna av.

Jag drömmer på nätterna att den repas, nån smäller upp sin bildörr i sidan, den blir stulen och en massa annat dravel.
Det är ju bara en bil!
Jag mår dåligt av att den blir smutsig och skräpig inuti. Jag blir sur när folk smäller i mina bildörrar som om det vore en gammal Volvo 140.

Detta är inte hälsosamt på nåt sätt för mig.
Försöker förlika mig med att "det bara är en bil"
Det är inte så bara för mig tydligen.
Usch,vilket i-lands problem.

/Haua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0