Bygga bo!

 
Från början lyder det såhär:
Vi tittade på en lägenhet som vi var sådär intresserade av. Jag kan inte minnas att jag tittade speciellt noga, vi kom dit i sista sekunden, det regnade ute och vi skulle kolla på ett hus också.
 
 
 
Fint kök! Jag ser skräckslagen ut.
 
Det fula kaklet skulle bort tyckte Kalle...
 
Det råkade bli ett hål...
Slipa golv är svårare än man tror!
Hulken rev hela köket till slut...
OBS, olja golv är inget för otåliga och veka...
 
Det går framåt och lite bakåt...badrumskranen är trasig som i sin tur har läckt på badrumsmöbeln som har svällt och måste bytas ut. Alltså är vi tillbaka på ruta ett där vi började.
 
Häromdagen gjorde jag något oförlåtligt. Skickade pappa till IKEA. Han ringde bara fem gånger så det gick nog bra. Fri frakt var det på sakerna också, nån gång gäller det att ha tur.
 
/Haua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0