Vill ni veta vad jag gjort?

Först ska jag reda ut en sak. Jag är sambo och bor numera I lägenheten som VI har köpt. Inga mer mellanlandningar eller tillfälliga boenden. Vi bor i borgen där vi bygger bo.
Tack för att ni frågade. Måste vara ovanan vid att blogga som gör att jag är oklar i mina meningar.
 
Jag började året med att ta mig en ciggeluring. Med betoning på liten. Den smakade bark.
 
Bella och jag hängde.
Jag var på hockey med dessa och blev dödssjuk av en toast skagen.
Köpte en lägenhet
 
 
 
Träffade Linda, Ida, Martin, Nille och Leo över en fika i Kalmar som ingen trodde skulle bli av för Ida hade Lindas hemnummer inlagt i sin mobil så det gick inte att nå henne...
 
 
Sålde min soffa...
Och mitt linneskåp såldes till....damdamdammmm....Alsterbro såklart.
Byyte ut min garderob...här är jag i mina favouritbyxor.
Elvis och jag stilade på brukshundsklubben. Elvis är minst och sötast och kan låta som en valross.
Jag gjorde något oförlåtligt mot Leia (Epsilon). Betalade pengar för att få hennes päls avrakad. Hon blev ledsen.
OBS! Nu är hon glad i sin nya päls.
Var på utflykt i Västervik med Karlén. Köpte ett par skor i Västervik som jag fortfarande inte använt.
 
Så, det var lite av 700 bilder.
Jag får dela upp renovering för sig för det är en enorm bildbank.
 
På återseende.
 
/Haua
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0