Överlevnad.

Du måste ha den instinkten i dig. Överlevnad. Att äta eller att ätas.
Jag har flickorna har varit i Ullared igen. Ja, jag tar ledigt från jobbet för att åka dit och ja, jag går upp aptidigt alldeles frivilligt.
Det är för att det är kul.
I tisdags sa jag adjö till 4200 kr.

Detta får man för den nätta summan. 6 påsar med braha saker.

I år vann jag kategorin "längsta kvittot"
Ida vann "billigaste saken"
Maria vann "handlat för minst"
Detta resultat stod i rond ett. Vi tar ju självklart matpause och sen börjar vi om. Ny vagn, nya saker att köpa.
Man idiotförklarar sig själv flera gånger den dagen men och, det är ju kul.
Mitt bästa köp, en SNYGG regnjacka.
Idas bästa köp....en kofot.
Vi gillar alla olika saker här i livet.

Nya gummistövlar köpte jag också...utan bröst. Det är blommor på dessa, riktigt blommor. Går inte att ta miste.

Mitt näst bästa köp.

Snygg.

Nu har jag schampoo för ett år framöver och bakplåtspapper för en livstid!

/Haua

Kommentarer
Postat av: Linda m flock

Åhh va avis jag e!Vill ju oxå till Ullared!

Haha tycker du skulle köpa den me "Morgan på lagret" på =)

2010-06-09 @ 22:00:13
Postat av: Mia

Snart blir det väl TV-program om dej och dina kompisar på Ullared. Ni har en hel del stoff till manuset redan kan jag förstå....

2010-06-10 @ 21:04:44
Postat av: Bysse

http://haua.blogg.se/2009/april/det-som-goms-i-sno.html



Öhrrm. Host host.

2010-06-15 @ 21:08:04
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0